وقتی از مکانی عشق و دلسوزی واقعی به دیگران جذب پول هدیه می کنید ، یک اتاق بزرگتر را ایجاد می کنید تا خوشبختی بیشتری را بدست آورید ، این پیش زمینه ثروت است.


شماره 6 لطف کنید
هنگامی که خود را به سمت دریافت خود باز می کنید ، چرخه شگفت انگیزی از دادن و گرفتن ، گردش خون را افزایش می دهید. بنابراین ، این مهم است که یاد بگیرید که بخشنده دریافت کنید!

خواه پول باشد یا هدیه مقاله ، با بخشش را بپذیرید و صمیمانه بگویید "ممنون".




# 7 به دنبال کمک الهی باشید
اگر هوش انسانی محدود به شما کمک نمی کند تا سر خود را در بالای شرایط سخت اقتصادی حفظ کنید ، ناامید نشوید. هنوز همه ارائه دهنده یا خالق وجود دارد و همچنین با نامهای دیگری مانند خدا یا روح القدس یا قدرتهای بالاتر می شناسید.

جهان کاملاً با هر یک از جنبه های زندگی ما ، از جمله پول و مالی ارتباط دارد.

بنابراین لطفاً سعی کنید با منبع فراوانی بی نهایت جذب فوری ثروت ارتباط برقرار کنید و اجازه دهید قوانین معنوی به شما کمک کند تا پول ، ثروت ، رفاه و ثروت را به شما نشان دهد. تسلیم شوید و از ته قلب خود به خدای متعال دعا کنید ، از آنچه می خواهید بپرسید ، بگذارید و با خوشحالی منتظر دریافت باشید.

در نگرش سپاسگزار باشید. هر روز تشکر می کنم و برای همه چیزهایی که دارید باور کنید راهنمایی خواهید شد و از آنها مراقبت خواهید کرد. بگذارید هوش بی نهایت راه درست برای پول و ثروت را به شما نشان دهد یا در عوض راه هایی را برای شما ایجاد کند.


>>> چگونه می توان فراوانی را هنگام خواب نشان داد؟ اینجا را کلیک کنید <<<


بیشتر بخوانید:

نماز پول و فراوانی
دعا برای درآمد غیر منتظره
دعا برای موفقیت شغلی خوب
# 8 پول خود را برکت دهید
راههای معنوی برای جذب پول همه ما می دانیم که نعمت قرار است چیزی را افزایش دهد یا آن را بهتر کند. بنابراین از همان تکنیک های قدیمی استفاده کنید و پول خود را بخاطر داشته باشید. این کار را روزانه و مرتبا انجام دهید. از کیف پول خود پول بیرون بکشید ، اسکناس های ارزی را با عشق و مراقبت در دست خود نگه دارید و آنها را برکت دهید. برای یک مقاله مفصل ، لطفاً بر روی چرا باید پول را سعادتمند کنید کلیک کنید

از اسکناس ارز به عنوان نماینده پول در زندگی خود تشکر کرده و از آنها بخاطر بودن در کنار شما تشکر می کنیم. با محبت و دعا ، به پول دستور دهید که همیشه در کنار شما باشد و به تکثیر خود در بسیاری از لبه ها ادامه دهید.

هر آنچه را تحسین می کنید افزایش یا گسترش می یابد. ستایش نیز به همان روش روی پول کار می کند. این فقط به این دلیل است که شما به آن علاقه مند هستید. فعالیت ستایش نوعی نعمت است.

بنابراین هر پنی از پول خود را برکت دهید!

شماره 9 از اشتباهات پول خود در گذشته بیاموزید و صلح برقرار کنید
من مطمئن هستم که در گذشته در مورد برخورد با پول با بی احترامی یا ترس اشتباه کرده اید. شاید شما به هر دلیلی این فکر را پرورش داده باشید که "پول بیش از حد شر است" یا این اعتقاد را داشت که "بدون انجام کاری اشتباه ممکن نیست ثروتمند شوید" یا "افراد ثروتمند معنی هستند".

اکنون که شما از آن گمراهی ها فارغ التحصیل شدید ، زمان آن رسیده است که برنامه نویسی ذهنی یا سیستم اعتقاد خود را درباره پول کاملاً تصحیح کنید.

مدتی وقت بگذارید تا در این مورد با صداقت کامل در مجله خود بنویسید. هر چیزی که به ذهن شما می رسد را خاموش کنید ، بدون ویرایش یا صاف کردن لبه ها. هیچ کس به جز شما نمی خواهد این را بخواند.

به اعتقادات گذشته خود و اقدامات نتیجه گیری در رابطه با پول بپردازید. با گفتن "خوب است" و "اکنون تمام شده است" با آن صلح برقرار کنید. خودتان را ببخشید و ادامه دهید. به خودتان قول دهید که یک آغاز جدید داشته باشید.



خلاصه
به نظر می رسد برخی از افراد ثروتمندتر و ثروتمندتر از سایر افراد که سخت و خستگی ناپذیر کار می کنند ، ثروتمندتر و ثروتمندتر به نظر می رسند ، اما به نظر نمی رسد عملکرد خوبی داشته باشند.

اکنون شما راز تجلی پول و ایجاد ثروت را دارید.

شما می دانید چگونه می توانید پول بدست آورید. فقط نکات بالا را دنبال کنید و پول ، ثروت ، پول نقد به وفور یا هر آنچه را که می خواهید در زندگی داشته باشید آشکار کنید. توجه ، عشق و تمرکز خود را به پول بسپارید و نگرش خود را به یک مثبت تغییر دهید. سخاوت ، قدردانی و خوبی را به آن بیفزایید.

این امر می تواند بلوک های منفی را به پول تبدیل کند و شما را به منبع فراوانی بی نهایت متصل کند.