چگونه با تابلو آرزوها و قانون جذب به خواسته های خود برسیم


همان طور که می دانید، ذهن انسان توانایی تشخیص واقعیت و تخیل را ندارد. با توجه به قانون جذب، در صورتی که بتوانید به یک اتفاق، شرایط و یا چیزی فکر کنید و آن را با دقیق ترین جزئیات برای خود تصویر سازی کنید، آن را به سمت خود جذب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید به هر اندازه ای که این تصویر سازی دقیق تر و با جزئیات بیشتری باشد، به همان اندازه تاثیر بیشتری خواهد داشت.


تابلو آرزوها چیست؟

از موثرترین تکنیک هایی که در قانون جذب وجود دارد، تابلوی آرزوها می باشد. تابلو آرزوها به شما کمک می کند تا بتوانید تصویرسازی های ذهنی خود را گسترده تر نمایید. به عبارت دیگر، به وسیله ی تابلوی آرزوها می توانید فرکانس ذهن خود را دقیقا بر روی چیزی که قصد دارید به آن دست پیدا کنید، تنظیم نمایید.


با تصویر سازی دقیق و خلاقانه خواسته های خود می توانید ذهن و قلب خود را قانع کنید که این تصاویر را به عنوان حقیقت قبول کند. به عبارت دیگر شما در تابلو آرزوها آینده ی خود را مشاهده می کنید. در صورتی که در اینترنت یک جستجوی ساده داشته باشید، متوجه می شوید که بسیاری از افراد موفق در جهان زمانی که قصد شروع کار خود را داشته اند، ابتدا تابلو آرزوهای خود را ساخته اند و سپس با استفاده از قدرت خارق العاده ی قانون جذب موفق شده اند به خواسته های خود دست یابند.

تکنیک تابلو آرزوها

دوستان عزیز سایت پرورش افکار اکنون نوبت شماست که تابلو آرزوهای خود را بسازید. شما به راحتی می توانید تابلو آرزوهای خود را ایجاد کنید و آن چیزی که قصد دارید به دست آورید را به سمت خود جذب کنید. در این مقاله قصد داریم روش ایجاد انگیزشی ترین و تاثیرگذارترین تابلو آرزوها را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن و بهره گیری از قانون جذب بتوانید به آرزوها و خواسته های خود تحقق ببخشید. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

منبع : http://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/attract-desires-wish-board