بیشتر از آنچه لازم دارید دارید. شما به طور طبیعی هر زمان که به درآمد و حساب بانکی خود فکر کنید ، لبخند می زنید ، با دانستن اینکه صورتحساب های شما پرداخت می شود و منابع مالی ثروت شما در شکل عالی است. شما تمام پولهای مورد نیاز خود را آشکار کرده اید و آشکار می شوید.

چه چیزی خواهی داشت؟
پول کافی که نیازی به نگرانی در مورد نحوه پرداخت قبض بعدی خود ندارید — یا حتی اینکه چطور می توانید آن جت اسکی جدید را که واقعاً می خواهید بپردازید. اوقات فراغت فراوانی را برای استراحت با همسرتان یا در خانه ، در شهر یا در کشور دیگری داشته باشید. اعتماد به نفس و احساس سهولت به وجود می آید که می دانید می توانید چند روز از کار خود را بگذرانید و به دلیل اینکه منبعی از درآمد منفعلانه ایجاد کرده اید ، چک های بازپرداخت همچنان ادامه می یابد.

چگونه وقت خود را سپری خواهید کرد؟
زندگی آرام و هیجان زده است. به جای نگرانی در مورد از دست دادن مشتری یا نحوه پرداخت وام خود ، به دنبال چالش های جدید و راه های جدید برای رشد باشید.


آشکار کردن نکته 2: جلوگیری از ناخواسته
گاهی اوقات این چیزی نیست که در زندگی شما گم شده باشد. اغلب افراد یا شرایطی وجود دارند که آرزو نمی کنید با آنها مقابله کنید. آیا تا به حال کسی را تحت تأثیر خود داشته اید آموزش قانون جذب که شرایط ناراحت کننده یا حتی یک وضعیت بسیار بد را ایجاد کرده است؟ در کارتونها Wile E. Coyote همیشه برنامه های خود را توسط Road Runner خرابکارانه می کند. تصور این که چه کسی در زندگی شماست ، سخت نیست. در حقیقت ، شانس ها وجود دارد ، همانطور که این مطلب را می خوانید در این لحظه کسی به ذهن می رسد.

عملی کردن قانون جذب این امکان را به شما می دهد که کارهای بیشتری انجام دهید تا تبدیل به یک آهنربایی برای پول شوید. همچنین می توانید فراوانی ، تحقق ، احترام ، روابط و ماجراهای مورد نظر خود را جذب کنید. همچنین شما را قادر می سازد از افراد و شرایطی که می دانید از نظر شما هیچ مطلوب نیست تأثیر بگذارد.

همچنین یک قانون عملی برای قانون جذب وجود دارد. مثبت اندیشی می تواند در واقع افراد ناخوشایند را از زندگی شما دور کند. اما گاهی اوقات علیت معکوس می شود: شما برای برطرف کردن سد راه اقدام می کنید و بعد می فهمید که شما به طور طبیعی مثبت تر و هیجان زده تر از زندگی هستید و تجسم زندگی مورد نظرتان آسان تر است.

یا ممکن است شما را در حال تجسم حرفه ای بهتر جلوه داده و با این بینش که تجارت فعلی شما را عقب نگه داشته است ، تحت تأثیر قرار بگیرید. در این حالت ، پیروی از این بینش و تصمیم گیری برای ایجاد تغییر می تواند نیرومندی باشد و می تواند به شما کمک کند تا از یک سد راه عبور کرده و ثروت مورد نظر خود را جلوه دهید.


تجلی پول برای ساختن زندگی رویایی
پول همه چیز نیست

اشتباه نکنید. داشتن منبع فراوان پول فراوان بدون شک باعث بهبود کیفیت زندگی شما خواهد شد. به طور قابل ملاحظه! نکته این است که ، پس از تجاوز به مقدار زیادی پول ، عناصر اضافی وجود دارد که منجر به یک زندگی پرتحرک می شوند. دقیقاً همانطور که می تواند به شما کمک کند پول درآمدی کسب کنید ، قانون جذب می تواند برای جذب موارد دیگر نیز اعمال شود.

دانیل پینک در کتاب خود درایو ، (لینک وابسته به آمازون) سه عامل مشترک را توصیف می کند که رضایت ، عملکرد و تحقق بالایی را برای ما فراهم می کنند. برای اینکه واقعاً خوشبخت باشیم ، باید آزادی ، چالش و خودمختاری داشته باشیم. او این موارد را به شرح زیر توصیف می کند

استقلال - تمایل به هدایت زندگی خودمان
تسلط - اصرار برای بهتر و بهتر شدن در کاری که اهمیت دارد
هدف - آرزو شدن بخشی از چیزی بزرگتر از خودمان است
فواید واقعی یادگیری استفاده از قانون جذب ، کنترلی است که به شما در همه ابعاد زندگی خود اعم از استقلال ، تسلط و هدف می دهد.

تجلی سالم و تناسب اندام پر جنب و جوش یکی دیگر از پاداش های جذب فوری ثروت شخصی مطالعه و اعمال قانون جذب است. شما می توانید اعتماد به نفس داشته باشید که قانون جذب ، کلید اصلی سلامت ، ثروت و روابط مورد نظر شماست.

در همین زمان ، دلیلی وجود دارد که ما در ابتدا برای تبدیل شدن به یک آهنربا برای پول تمرکز می کنیم. همانطور که والاس دی. واتلز در کتاب "ثروتمند شدن" توضیح می دهد ، پول درهای دیگری را برای دستیابی به مناطق دیگر زندگی ما باز می کند. ما وقتی می توانیم در سفر یک هفته ای به پاریس ، از همسفر خود استفاده کنیم ، بیش از آن زمان که نتوانیم هزینه شام ​​بخریم ، روابط دوستانه تری خواهیم داشت. ما به جای اینکه وظیفه خود را به عنوان یک روزنامه نگاری روزانه ببینیم ، می توانیم دوستی های بیش تری داشته باشیم که خوشحال و هیجان زده در محل کار باشیم. وقتی می توانیم در دوره ها و آموزش های پیشرفته سرمایه گذاری کنیم ، می توانیم بیشتر به عنوان افراد توسعه دهیم. پول به ما امکان می دهد تا جهان را کشف کنیم و یک زندگی شگفت انگیز ایجاد کنیم. به جای استرس می تواند منبع شادی باشد.

به همین دلیل بهترین قدمی که امروز می توانید بردارید استفاده از قانون جذب برای تبدیل شدن به آهنربایی برای پول است. هنگامی که پول به جای استرس منبع شادی در زندگی شما است ، دستیابی به هر چیز دیگری که می خواهید آسانتر می شود.