3. ساخت و فروش نرم افزار

ساخت و فروش نرم افزار برای ایجاد یک تجارت آنلاین واقعی

در حال حاضر یک نیاز سیری ناپذیر به یک نرم افزار مفید وجود دارد.

چه یک برنامه مهم مصرف کننده باشد ، چه یک برنامه تخصصی برای حل یک مشکل خاص ، یا حتی یک بازی اتلاف وقت که می توانید روی تلفن خود انجام دهید ، اگر نرم افزاری بسازید که به مردم کمک کند ، می توانید یک تجارت بزرگ موفق ایجاد کنید. (به ظهور Slack نگاه کنید - نرم افزار ارتباطی تیمی که فقط در مدت 2 سال از پروژه جانبی به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد.)

اکنون ، من می دانم که شما در حال فکر کردن هستید. بیشتر نرم افزارها و برنامه هایی که به طور منظم استفاده می کنید توسط شرکت های عظیم یا استودیوهای توسعه یافته تاسیس شده است. خب بله. اما بسیاری از برنامه های موفق ، به ویژه برنامه های موجود در فروشگاه های اپل و گوگ ل ، توسط افراد و مشاغل کوچک ایجاد و به بازار عرضه می شوند. 3 ایده کسب درآمد اینترنتی در حقیقت ، توسعه دهندگان مستقل فقط در سال 2016 20 میلیارد دلار درآمد در فروشگاه App داشته اند.

دو روش اساسی وجود دارد که می توانید با ساخت محصولات نرم افزاری به صورت آنلاین درآمد کسب کنید 3 ایده

اولین مورد از راه اندازی که در بالا توضیح دادیم پیروی می کند: شما یک ایده مختل کننده برای یک برنامه یا نرم افزار دارید ، این ایده را با مشتریان واقعی اعتبار سنجی می کنید و سپس برای استخدام توسعه دهندگان یا یک استودیوی توسعه برای ساخت ، راه اندازی و مقیاس بندی خود سرمایه جمع می کنید نرم افزار. اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید ، نرم افزار شما در فروشگاه های Apple و Google پذیرفته می شود و هر وقت کسی آن را بارگیری کند یا هزینه یک ویژگی برتر را پرداخت کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

مسیر دوم (و ارزان تر) فرض می کند که شما طراحی می کنید و خودتان برای ساختن نرم افزار رویایی خود ریز ریزه کاری می کنید. به طور طبیعی ، بیرون کشیدن محصول شما زمان بیشتری نیاز دارد ، اما توانایی راه اندازی مجدد نرم افزار شما این امکان را به شما می دهد که مالکیت بیشتری در تجارت خود داشته باشید و کنترل بیشتری بر مسیر خود داشته باشید ، و این کار را با هزینه کمتری ، اما سرمایه گذاری زمان بیشتری برای درآمدزایی در فروش برنامه ها .

اگر می خواهید وقت بگذارید و مهارت های توسعه لازم برای ساخت محصولات نرم افزاری با کیفیت بالا (یا حتی MVP برای کمک به شما در دریافت بودجه) را بیاموزید ، لیست رو به رشد سیستم عامل های یادگیری آنلاین معتبر مانند Treehouse ، CodeAcademy و Skillcrush وجود دارد که مهارتهای لازم را به شما می رسانند.

4. یک سایت تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی را بفروشید

راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی و فروش محصولات فیزیکی (عکس صفحه)

اگر یافتن راه حل بهتر برای مشکلی که صدها یا هزاران نفر در حال حاضر به نظر نمی رسد ، بهتر است یک فروشگاه مجازی راه اندازی کنید و اقلام فیزیکی را بفروشید.

این روزها ، این آسان تر نیست. سایتهایی مانند Shopify (و این سازندگان برتر وب سایت تجارت الکترونیکی) ساخت یک سایت تجارت الکترونیکی قابل تنظیم و قدرتمند را در آخر هفته و شروع فروش محصولات از هم اکنون آسان تر از همیشه کرده اند.

این یکی از قدیمی ترین و آزمایش شده ترین روش های کسب درآمد آنلاین است

بسیاری از کارآفرینان دیجیتالی کسب و کار پایدار ایجاد کرده اند:

ایجاد محصولات فیزیکی که آنها می دانند مردم در جایگاه خود دوست دارند

خرید کالاهای ارزان قیمت تولید شده در کشورهای خارجی ، بسته بندی مجدد یا ترکیب آنها با سایر محصولات و فروش آنها با قیمت های بالاتر در بازارهای آنلاین داخلی

اگرچه شما می توانید محصول منحصر به فرد خود را ایجاد و به بازار عرضه کنید ، از تجربه خودم (و بسیاری از کارآفرینان دیگر) سطح بالاتری از موفقیت خواهید داشت ، من می دانم که هزینه های بسیار بالا و خطر ناشی از شروع یک محصول مبتنی بر کسب و کار.

در عوض ، اگر می توانید محصولی جامد را پیدا کنید که در حال حاضر با قیمت مناسب از بازاری مانند AliExpress ، LightInTheBox یا DinoDirect در حال تولید است و آن را برای مخاطبان خود به بازار عرضه کنید ، شروع یک ماشین تجارت الکترونیک پول ساز را خواهید داشت.

اکنون ، بیایید به چگونگی عملکرد فروشگاه آنلاین خود بپردازیم

چه محصولات جدید خود را بفروشید و چه کالاهای دیگر را مجدداً به فروش برسانید ، هنوز باید در نظر بگیرید که چه مقدار سهام را حمل می کنید ، چگونه می توانید هزینه های خرید اولیه را تأمین کنید و موجودی خود را در کجا ذخیره می کنید. . به یاد داشته باشید ، حتی اگر از پرداخت اجاره در ویترین فروشگاه خودداری کنید ، باز هم باید موجودی خود را در جایی ذخیره کنید.

خوب. نه همیشه. گزینه دیگری وجود دارد که در چند سال گذشته به طرز باورنکردنی ای محبوب شده است (و روش مورد علاقه شخصی من برای فعالیت در یک محصول است) ، به نام حمل و نقل قطره ای.

با حمل و نقل قطره ای ، شما به طور موثر با یک تولید کننده یا عمده فروش برای فروش محصولات خود مشارکت می کنید. از این طریق ، شما هزینه های اولیه برای خرید موجودی را پرداخت نمی کنید ، روی کالاهای فروخته نشده نشسته اید که فضای انبار گران را اشغال می کنند و مجبور نیستید خودتان با حمل و نقل محصولات مقابله کنید. شما به سادگی سایت خود را ایجاد می کنید ، آن را با محصولات قابل حمل قابل حمل پر می کنید و در مشتریان با تقریباً همه کارهای دیگر انجام می دهید.

البته ، قیمت بالاتری برای هر محصول وجود دارد و حاشیه شما نیز کمتر است ، اما شما می توانید فروشگاه اینترنتی خود را با اندکی بیشتر از تم Shopify و برخی از تصاویر میزبان محصولات خود راه اندازی کنید. هنگامی که مشتری خریدی انجام می دهد ، شما به نوبه خود محصول را از تأمین کننده خود خریداری می کنید و سپس آن را مستقیماً برای مشتری خود حمل می کنید.

موجودی ندارد. بدون هندلی